Teline- ja sääsuoja-alallakin toimintaympäristö muuttuu
vauhdilla. Lainsäädäntö ohjaa mm. uusilla määräyksillä, mutta
Telinekatajan toiminnan suunnan määrittelee ennen kaikkea
asiakas – ja asiakkaan tarpeiden muutos. Halu hallita olosuh-
teita ja tehdä vaivattomia kokonaisratkaisuja.
– Asiakas arvioi onnistumistamme neljällä mittarilla: ajalla,
rahalla, laadulla ja palvelulla, kiteyttää Telinekatajan toimitus-
johtaja
JUHA HÖYHTYÄ
.
Rakennamme turvalliset työolosuhteet
Tuo lause on ollut Telinekatajan asiakaslupaus jo pidemmän
aikaa. Alan edelläkävijä ei kuitenkaan tyydy tämänhetkiseen
tilanteeseen, vaan asiakkaalle halutaan tarjota enemmän – ja
parempaa palvelua. Tästä hyvä esimerkki on työolosuhteisiin
liittyvien palvelujen kehittäminen. Asiakkaiden ja työntekijöi-
den eduksi tarjolla on nyt valaistukseen ja lämmitettävyyteen
liittyviä palvelukokonaisuuksia.
– Uusien tuotteiden käyttöönotto lähtee aina asiakkaiden
tarpeista. Se on myös oman osaamisemme laajentamista ja
viimeistelyä. Tavallaan päivitämme tarjontaamme asiakkaiden
muuttuvien tarpeiden mukaan, sanoo Telinekatajan suunnit-
telija
JYRKI FURUHOLM
.
Valoa ylös telineille ja sisälle säiliöihin
Loppuvuoden 2015 pimeinä kuukausina asiakkailla oli jo mah-
dollisuus hankkia valaistus työkohteisiin kätevästi Telineka-
V A L A I S T U S J A L Ä M M I T Y S T A K A A V A T T U R V A L L I S U U D E N
TYÖSUHTEET KOHDALLAAN – MYÖS TALVI
Lämpimämpi työskentelytila, valoisampi työkohde. Turvallisempi työpaikka, laadukkaampi lopputulos
– ilman viivästyksiä. Ennen kaikkea motivoituneemmat työntekijät ja tyytyväisemmät asiakkaat.
#6 •
T E L I N E K A T A J A